Версія для користувачів з вадами зору

загружено

Про підсумки роботи із зверненнями громадян в

районній державній адміністрації за 2017 рік

Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою розв’язання важливих проблем жителів району районною державною адміністрацією протягом січня - грудня 2017 року проводилась робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

Протягом 2017 року до районної державної адміністрації, виконавчих комітетів селищної, сільських рад надійшло 400 звернень, що на 17 менше у порівнянні з 2016 роком.

На адресу районної державної адміністрації за звітний період надійшло 190 звернень, майже на рівні минулого року.

Із загальної кількості звернень 107 або 56,3 відсотка, отримано поштою, із них 83 адресовано громадянами на урядову «гарячу лінію», 63 або 33,1 відсоток, на особистому прийомі. Протягом 2016 року відповідно 119 звернень надійшло поштою та 65 на особистому прийомі.

Надійшло 2 колективних звернення, власники сертифікатів на земельні ділянки порушували питання щодо зволікання з оформлення документів на право власності на земельні ділянки. Повторних звернень не було, але надійшло 20 неодноразових це звернення, які надсилаються громадянами за короткий проміжок часу з одного й того питання, не отримавши відповіді на попереднє звернення, або надано обґрунтовану відповідь, проте автор з будь-яких причин продовжує надсилати звернення з цього питання, всі неодноразові звернення стосувались питань затримки виплати готівкової субсидії на придбання твердого палива.

Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 49 звернень, що від загальної кількості звернень становить 28,8 %, найбільше звернень було від пенсіонерів (30), одиноких матерів (9) та інвалідів (7). Від інвалідів, учасників війни і бойових дій звернень не надходило.

У своїх зверненнях громадяни найбільше порушували питання соціального захисту (101) або 59,4 % від загальної кількості порушених питань, земельних відносин (23), комунального господарства (20), праці і заробітної плати (9). Із 107 письмових звернень, які надійшли до районної державної адміністрації, 14 надіслано з обласної державної адміністрації, із них 9 адресовано на «гарячу» телефону лінію голови обласної державної адміністрації. Громадяни порушували питання щодо неправомірних дій органів місцевого самоврядування по декомунізації стосовно перейменування вулиці, демонтажу торговельної споруди та складання адміністративних протоколів щодо торгівлі, соціального захисту, охорони здоров’я, заробітної плати та роботи приміського транспорту.

На урядову «гарячу лінію» надійшло 83 звернення, із них 6 анонімних. Звернення стосувались питань отримання, призначення, виплати та перерахунку різних видів державної допомоги, зокрема на дітей одиноким матерям, у зв’язку з вагітністю та пологами, малозабезпеченим сім’ям, призначення та отримання житлової субсидії, у жовтні – грудні збільшилась кількість звернень щодо затримки виплати заявникам разової субсидії готівкою на придбання твердого палива. Анонімно медичні працівники скаржилися на зниження оплати праці, жителі сіл не належну організацію роботи закладу охорони здоров’я, працівників ФАПу, та інше. У порівнянні з минулорічними показниками на урядову «гарячу лінію» зменшилась кількість звернень з питань комунального господарства, поодинокі звернення з питань освіти. Всі звернення громадян розглянуто, на порушенні питання надано відповідь та роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

Під час особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом січня – грудня 2017 року прийнято 63 особи, питання 46 громадян вирішено позитивно. За сприянням керівництва районної державної адміністрації вирішені питання ліквідації пориву на водопровідній мережі по вулиці Таврійська, земельних відносин щодо обмеження прав власників та користувачів земельних ділянок, з виїздом на місце врегульовано питання сплати за споживання води у селі Тимофіївка, проводились заходи щодо обмеження проїзду великовантажних автомашин по вулицям селища Іванівка в період збирання врожаю сільськогосподарських культур та інше.

Протягом 2017 року до районної державної адміністрації звернувся 61 житель району, про надання матеріальної допомоги на лікування, більшість з них онкохворі. Заяви розглянуто районною комісією з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям району, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин. Виданими розпорядженнями голови районної державної адміністрації призначено матеріальну допомогу на загальну суму 55000 грн, за рахунок коштів районного бюджету, середній розмір одноразової грошової допомоги складає 1000 грн.

Районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян та попередження їх надходження. Громадяни району мають можливість вирішити свої проблеми по телефону, зв’язавшись, з головою районної державної адміністрації. “Пряма телефонна лінія” сприяє оперативному вирішенню питань, що турбують громадян.

Підсумки роботи районної державної адміністрації, виконкомів селищної, сільських рад щодо звернень громадян два рази на рік розглядається на засіданні колегії районної державної адміністрації. За результатами розглянутих питань видаються розпорядження голови районної державної адміністрації по усуненню недоліків у роботі.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються особливо на особистих прийомах, щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян, питання вирішуються позитивно. Додержання законодавства про звернення громадян протягом 2017 року перевірено у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад. За результатами перевірок складено відповідні довідки, які направлено до структурного підрозділу та виконкому для відповідного реагування. За підсумками 2017 року найбільше звертаються громадяни до управління соціального захисту населення районної державної адміністрації щодо питань соціального захисту.

До виконкомів селищної, сільських рад у 2017 році надійшло 313 звернень, проти 326 за минулий рік. На особистому прийомі у селищного, сільських голів побувало 141 особа, що становить 45 % від загальної кількості звернень. Як свідчить аналіз звернень, найбільше їх надійшло до виконкомів: Іванівської селищної ради – 171 звернення, сільських рад: Дружбівської - 17, Першотравневої – 16, Новодмитрівської - 14, Любимівської – 13, найменше - Трохимівської та Шотівської по 2 звернення, до виконкомів Воскресенської і Балашівської сільських рад жодного звернення громадян не надійшло. Найчастіше звертається найменш захищена категорія громадян це інваліди, пенсіонери та діти війни, одинокі матері та члени багатодітних сімей, які потребують захисту і допомоги. У своїх зверненнях вони порушували питання соціального захисту, земельних відносин, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, комунального господарства.

Незважаючи на заходи, спрямовані на вдосконалення роботи із зверненнями громадян та їх розгляду, кількість звернень не зменшується. Це говорить про невикористання усіх можливостей щодо задоволення потреб жителів району, слід посилювати відповідальність посадових осіб за своєчасне і правильне вирішення питань, які порушуються громадянами, проявляти нетерпимість до бюрократичного, бездушного ставлення до людей, їх потреб і запитів.

На сайті 108 гостей та користувачі відсутні

Joomla templates by Joomlashine