Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою розв’язання важливих проблем населення районною державною адміністрацією протягом першого півріччя 2017 року проводилась робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

Для сприяння громадянам у розв’язанні проблем, з якими вони звертаються до районної державної адміністрації, протягом звітного періоду проводились засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та Дні контролю. Додержання законодавства про звернення громадян перевірено у 3 структурних підрозділах районної державної адміністрації та 4 виконкомах сільських рад.

Жителі району мали можливість вирішити свої проблеми по телефону, зв’язавшись, як з головою районної державної адміністрації так із його заступниками. “Пряма телефонна лінія” сприяє оперативному вирішенню питань, що турбують громадян.

Протягом першого півріччя 2017 року до районної державної адміністрації, виконавчих комітетів селищної, сільських рад надійшло 226 звернень, що на 23 більше, порівняно з аналогічним періодом 2016 року.

         На адресу районної державної адміністрації у січні – червні поточного року надійшло 80 звернень, що на 7 звернень менше, ніж за звітний період минулого року.

         Із загальної кількості звернень 51 або 63,7 відсотків, отримано поштою, із них 38 адресовано на урядову «гарячу лінію», 29 або 36,2 відсотка, на особистому прийомі. У першому півріччі 2016 року відповідно 56 звернень надійшло поштою та 28 на особистому прийомі.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 2 колективних звернення, громадяни порушували питання щодо зволікання з оформлення документів на право власності на земельні ділянки. Повторних звернень не було, але надійшло 9 неодноразових це звернення, які надсилаються громадянами за короткий проміжок часу з одного й того питання, не отримавши відповіді на попереднє звернення, або надано обґрунтовану відповідь, проте автор з будь-яких причин продовжує надсилати звернення з цього питання.

Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 26 звернень, що від загальної кількості звернень становить 32,5 %, та на 15 менше ніж у першому півріччі 2016 року. Від інвалідів, учасників війни і бойових дій звернень не надходило.

         У своїх зверненнях громадяни найбільше порушували питання соціального захисту (48) або 60 % від загальної кількості порушених питань, земельних відносин (12), праці та заробітної плати (5), охорони здоров’я (4). Із 51 письмового звернення, які надійшли до районної державної адміністрації, 3 надіслано з обласної державної адміністрації, це питання щодо неправомірних дій органів місцевого самоврядування по декомунізації стосовно перейменування вулиці, демонтажу торговельної споруди та складання адміністративних протоколів. 7 звернень адресовано на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації з питань соціального захисту, охорони здоров’я, заробітної плати та роботи приміського транспорту. На урядову «гарячу лінію» надійшло 38 звернень, із них 4 анонімних. 

Звернення, які надходили від жителів району на урядову «гарячу» лінію, стосувались питань призначення допомоги одинокої матері, держаних соціальних допомог, житлової субсидії, у відмові призначення цих допомог, таких звернень 31. Медичні працівники скаржилися на зниження оплати праці, жителі сіл не належну організацію роботи закладу охорони здоровя та інше. У порівнянні з минулорічними показниками не порушувались питання комунального господарства, поодинокі звернення з питань освіти. Всі звернення розглянуто, заявникам надано відповіді та роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

Під час особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом січня – червня 2017 року прийнято 29 осіб, питання 22 громадян вирішено позитивно, іншим надано роз’яснення норм законодавства або повідомлено про необхідність вживання додаткових дій для їх подальшого вирішення. Надійшло 30 заяв громадян про надання матеріальної допомоги на лікування. В районі працює районна комісія з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям району, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, що розглядає звернення громадян та надає допомогу за рахунок коштів районного бюджету. Протягом січня – червня 2017 року комісією було розглянуто 30 заяв, розпорядженнями голови районної державної адміністрації призначено одноразові матеріальні допомоги на загальну суму 28500 грн, розмір одноразової грошової допомоги складає від 1000 грн.        

У структурних підрозділах районної державної адміністрації та виконкомах селищної, сільських рад відпрацьована система роботи із зверненнями громадян і значних недоліків щодо звернень немає. Аналіз стану виконавської дисципліни по розгляду звернень громадян теж характеризується позитивно. Найбільше громадяни звертаються до управління соціального захисту населення районної державної адміністрації про надання роз’яснень законодавчих актів з соціальних питань. З початку 2017 року до управління для розгляду надіслано 34 письмових звернень, це звернення жителів району з урядової «гарячої» лінії з питань призначення всіх видів державних соціальних допомог, житлової субсидії, про надання роз’яснень стосовно відмови у призначенні, та посприяти своєчасному виплати коштів. На виїзних прийомах керівників структурних підрозділів райдержадміністрації жителі сіл найчастіше звертаються з питань соціального захисту та земельних відносин.

До виконкомів селищної, сільських рад у першому півріччі поточного року надійшло 184 звернення, проти 156 аналогічного періоду минулого року, на особистому прийомі у селищного, сільських голів побувало 95 осіб, що становить 51 % від загальної кількості звернень. Як свідчить аналіз звернень, найбільше громадян прийнято виконкомами: Іванівської селищної ради – 95, сільських рад: Благодатненської (22), Дружбівської (14), Новосеменівської (12) та Нововасилівської (9),  найменше - Новомиколаївської та Агайманської по (2), до виконкому Воскресенської і Балашівської сільських рад жодного звернення не надійшло. Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 38 звернень. Від  учасників війни та бойових дій надійшло 5 звернень, пенсіонерів та дітей війни – 22, збільшилась кількість звернень від одиноких матерів та багатодітних сімей – 15, у порівнянні з минулим роком.

Найбільше жителі зверталися до виконкомів з питань: соціального захисту – 29, земельних відносин – 26, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 21 та комунального господарства – 15.

         До керівництва обласної державної адміністрації, на урядову «гарячу» лінію у звітному періоді найчастіше зверталися за допомогою у вирішенні своїх питань жителі смт Іванівка - 20, на рівні минулого року, сіл: Шотівка – 11, збільшилось на 8 звернень, Любимівка – 5, Новодмитрівка Друга – 5, зменшення на 4 звернення, Трохимівка - 2, проти 9 у 2016 році. Не було звернень тільки від мешканців села Українське.

         Двічі на рік питання роботи із зверненнями громадян розглядається на засіданнях виконавчих комітетів селищної, сільських рад. За результатами розгляду приймаються відповідні рішення по усуненню недоліків.

         Незважаючи на вжиття заходів, спрямованих на вдосконалення роботи із зверненнями громадян та їх розгляду, кількість звернень не зменшується.

         Слід звернути увагу на показник кількості звернень до вищих органів влади, із 51 письмового звернення, яке надіслано до районної державної адміністрації, 10 надійшло з обласної державної адміністрації та 38 з урядової «гарячої» лінії. Це говорить про невикористання усіх можливостей щодо задоволення потреб жителів району.

Сейчас один гость и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте

Joomla templates by Joomlashine