Версія для користувачів з вадами зору

загружено

Протягом І кварталу 2017 року до районної державної адміністрації, виконавчих комітетів селищної, сільських рад надійшло 140 звернень, що на 21 менше, порівняно з аналогічним періодом 2016 року.

На адресу районної державної адміністрації у січні – березні поточного року зареєстровано 41 звернення, що на 5 звернень менше, ніж за звітний період минулого року.

Із загальної кількості звернень 30 або 73,2 відсотка, отримано поштою, із них 27 адресовано громадянами на урядову «гарячу лінію», 11 або 26,8 відсотків, на особистому прийомі. У І кварталі 2016 року відповідно 36 звернень надійшло поштою та 10 на особистому прийомі.

Колективних звернень надійшло 1, фізичні особи – підприємці порушували питання про надання дозволу щодо завозу та реалізації свинини на території смт Іванівка після карантину, повторних звернень не було, надійшло 5 неодноразових.

Від найменш захищеної категорії громадян отримано 14 звернень, що від загальної кількості звернень становить 34,1%, та на 10 менше ніж у І кварталі 2016 року. Від інвалідів, учасників війни і бойових дій звернень не надходило.

У своїх зверненнях громадяни найбільше порушували питання соціального захисту (24), праці та заробітної плати (5), охорони здоров’я (4),  земельних відносин та освіти. Із  30 письмових звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації, 2 надіслано з обласної державної адміністрації, це питання декомунізації щодо перейменування вулиці селища Іванівка та неправомірних дій селищного голови по демонтажу торговельної споруди. Звернення, які надходили від мешканців району на урядову «гарячу лінію», стосувались питань щодо призначення допомоги одиноким матерям, держаної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, житлової субсидії, також були звернення щодо відмови у призначені державних соціальних допомог. Медичні працівники анонімно скаржилися на зниження оплати праці деяким категоріям, жителі району на перебої з транспортного перевезення пасажирів, щодо роботи закладу охорони здоров’я та інше. У порівнянні з минулорічними показниками не порушувались питання комунального господарства, поодинокі звернення з питань освіти. Всі питання порушенні у зверненнях розглянуто, заявникам надано відповідь та роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

Під час особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом січня – березня 2017 року прийнято 11 осіб, питання 8 громадян вирішено позитивно. З метою підтримки та надання матеріальної допомоги мешканцям району, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, в районі працює районна комісія з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям району, яка розглядає заяви таких громадян та надає допомогу за рахунок коштів районного бюджету. Протягом  січня – березня 2017 року комісією було розглянуто 11 заяв,  розпорядженнями голови районної державної адміністрації призначено одноразові грошові допомоги на загальну суму 10500 грн, розмір одноразової грошової допомоги  складає від 500 грн і більше.      

Жителі району мають можливість вирішити свої проблеми по телефону, зв’язавшись, як з головою районної державної адміністрації так із його заступниками. “Пряма телефонна лінія” сприяє оперативному вирішенню питань, що турбують громадян.

Як свідчать дані аналізу надходження звернень громадян за територіальною ознакою, найбільше звернень надійшло від мешканців           смт Іванівка – 19, сіл: Шотівка – 7, Любимівка – 4, Новодмитрівка Друга та Воскресенка по 3 звернення.

На сайті 60 гостей та користувачі відсутні

Joomla templates by Joomlashine