Засідання комісії з розгляду скарг та звернень  громадян з питань призначення всіх видів державних допомог.

 Сьогодні  відбулося засідання комісії з розгляду скарг та звернень  громадян з питань призначення всіх видів державних допомог під головуванням заступника голови районної державної адміністрації Максак Н.І. В роботі комісії взяли участь фінансове управління районної державної адміністрації, управління, служба у справах дітей районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення районної державної адміністрації.

         Заступник голови районної державної адміністрації Максак Н.І., проінформувала заявників про вимоги діючого законодавства стосовно вирішення питань підтримки малозабезпечених сімей, та виплату допомоги переміщеним особам на проживання в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, виходячи з конкретних обставин, що склалися в сім’ї, та потребують індивідуального розгляду у встановленому законодавством порядку.

         На даному засіданні було розглянуто 8 заяв, з метою підтримки заявників та враховуючи їх інтереси, по кожній заяві були прийняті окремі колегіальні рішення та наданні відповідні рекомендації щодо шляхів вирішення питань, які порушуються у зверненнях.

Начальник управління                                                                                            О.Бабіжаєва

Про підсумки роботи із зверненнями громадян в

районній державній адміністрації за І квартал 2018 року

Протягом І кварталу 2018 року до районної державної адміністрації, виконавчих комітетів об’єднаної територіальної громади, сільських рад надійшло 162 звернення, що на 32 звернення більше, порівняно з аналогічним періодом 2017 року.

На адресу районної державної адміністрації у січні – березні поточного року надійшло 28 звернень, що на 14 звернень більше, ніж за звітний період минулого року.

Із загальної кількості звернень 56, отримано поштою, із них 28 адресовано на урядову «гарячу лінію», 21 на особистому прийомі. У І кварталі 2017 року відповідно 27 звернень надійшло поштою та 11 на особистому прийомі.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації колективних звернень не надходило, повторних звернень також не було.

Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 21 звернення, що на 14 менше ніж у І кварталі 2017 року. Від осіб з інвалідністю надійшло 1 звернення, учасників війни і бойових дій звернень не надходило.

У своїх зверненнях громадяни найбільше порушували питання соціального захисту (21), комунального господарства (2), охорони здоров’я (1), земельних відносин (4). Із  28 письмових звернень, які надійшли до районної державної адміністрації, 4 надіслано з обласної державної адміністрації, це питання щодо надання соціальної дороги та питання щодо будівництва пішохідної доріжки. Звернення, які надходили від громадян району на урядову «гарячу лінію», стосувались питань щодо призначення допомоги одинокої матері, держаної соціальної допомоги малозабезпеченій сім’ї, житлової субсидії, відмови у призначені соціальних допомог, та щодо закриття Воскресенської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів. У порівнянні з минулорічними показниками не порушувались питання охорони здоров’я та діяльності органів місцевого самоврядування. Всі звернення розглянуто, заявникам надано відповіді та роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

Під час особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом січня – березня 2018 року прийнято 21 особу, питання 15 громадян вирішено позитивно. В районі працює районна комісія з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям району, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, що розглядає звернення громадян та надає допомогу за рахунок коштів районного бюджету. Протягом січня – березня 2018 року комісією було розглянуто 14 заяв громадян, яким надана одноразова грошова допомога на загальну суму 18000 грн, розмір одноразової грошової допомоги складає від 500 грн.    

Районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян та попередження їх надходження. Громадяни району мають можливість вирішити свої проблеми по телефону, зв’язавшись, як з головою районної державної адміністрації так із його заступниками. Пряма телефонна лінія сприяє оперативному вирішенню питань, що турбують громадян.

Підсумки роботи районної державної адміністрації, виконкомів селищної, сільських рад щодо звернень громадян за 2017 рік розглянуто на засіданні колегії районної державної адміністрації у лютому 2018 року. За результатами розглянутого питання видано розпорядження голови районної державної адміністрації.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до районної державної адміністрації, щомісяця проводилися засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян, питання заявників, які порушувалися у зверненнях, комісією вирішено позитивно.

Відповідно до затвердженого графіку перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів селищної, сільських рад на 2018 рік, додержання законодавства про звернення громадян перевірено у відділ освіти районної державної адміністрації. За результатами перевірок складено відповідні довідки, які направлено до відділу освіти для відповідного реагування.

Підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2018 року розміщено на офіційному сайті Іванівської районної державної адміністрації.

ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до Іванівськкої районної державної адміністрації за І квартал 2018 року у порівнянні з 2017 роком

№ з/п Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, структурного підрозділу районної державної адміністрації Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою

(п.1.1, 1.3.-
1, .6) *

Кількість звернень на особистому прийомі

(п.1.2)

Результати розгляду звернень:

вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено

у задоволенні

п. 9.2

дано роз’яснення

п. 9.3

інше

п. 9.4 – 9.6

2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1. Іванівська районна державна адміністрація 14 28 3 7 10 21 11 15 - - 2 12 1 1
2. Іванівська районна рада 29 23 4 - 25 23 17 19 - - 12 4 - -
3. Іванівська селищна рада 52 84 41 72 11 12 34 64 - - 18 20 - -
4. Сільські ради 35 27 11 11 24 16 32 27 - - 5 6 - -
5. Разом 130 162 86 90 70 72 94 125 - - 37 42 1 1

*вказано пункти Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України вд 24 вересня 2008 року № 858 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 48)

Продовження

з/п

Кількість звернень, з них:

повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників та інвалідів війни,

учасників бойових дій

(п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

від інвалідів

І,ІІ,ІІІ групи

(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів

праці

(п.7.6)

від

«дітей війни»

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11 ,7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
1. - - 1 - - - - 1 - 4 - - - - - -
2. - - - - - 1 - - - 7 - 3 - - - -
3. 6 - 1 - - 6 3 10 - - 5 4 1 3 - -
4. - - - - - - 1 2 6 4 6 3 6 4 - -
5. 6 - 2 - - 7 4 13 6 15 11 10 7 7 - -

з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:

аграрної

політики і

земельних

відносин

транспорту

і зв’язку

фінансової,

податкової,

митної

політики

соціального захисту

праці

і заробітної

плати

охорони

здоров’я    

комунального

господарства

житлової

політики

екології та

природних

ресурсів

забезпечення

дотримання законності

та охорони правопорядку, запобігання дискримінації

2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
1. 14 28 2 4 1 - - - 5 21 - - 1 - - 2 - - - - - -
2. 29 23 4 2 - - 1 - 8 15 4 - 1 1 3 2 1 - 1 1 - 1
3. 52 84 2 3 - - - - 6 12 9 8 17 32 6 4 - 6 - 1 6 1
4. 35 27 9 6 - - - - 12 6 - - 1 - 6 3 - - - - 3 5
5. 130 162 17 15 1 - 1 - 31 54 13 8 20 33 15 11 1 6 1 2 9 7
                                                   

Продовження

№ з/п у тому числі питання:

сім'ї, дітей, молоді, гендерної

рівності, фізичної культури

і спорту

освіти, наукової, науково-технічної,

інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин діяльності центральних органів виконавчої влади

діяльності місцевих

органів виконавчої влади

діяльності органів місцевого

самоврядування

державного будівництва, адміністративно-територіального устрою інші Штатна чисельність структурного підрозділу роботи зі зверненнями громадян
2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018 2017 2018
55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
1. - - 1 - - - - - - - 2 - - - 2 1 1 1
2. - - 1 - - - - - - - - - - - 5 - - -
3. - - - 6 - - - - - - - - - - 6 11 - -
4. - - - - - - - - - - - - - - - - - -
5. - - 2 6 - - - - - - 2 - - - 13 12 1 1
                                         

Протягом звітного періоду з державної установи «Херсонських обласний контактний центр» надійшло 28 звернень (за аналогічний період 2017 року - 27). На місцеву “гарячу телефонну лінію” надійшло - 0 (за аналогічний період 2017 року - 0).

Протягом І кварталу 2017 року до районної державної адміністрації, виконавчих комітетів селищної, сільських рад надійшло 140 звернень, що на 21 менше, порівняно з аналогічним періодом 2016 року.

На адресу районної державної адміністрації у січні – березні поточного року зареєстровано 41 звернення, що на 5 звернень менше, ніж за звітний період минулого року.

Із загальної кількості звернень 30 або 73,2 відсотка, отримано поштою, із них 27 адресовано громадянами на урядову «гарячу лінію», 11 або 26,8 відсотків, на особистому прийомі. У І кварталі 2016 року відповідно 36 звернень надійшло поштою та 10 на особистому прийомі.

Колективних звернень надійшло 1, фізичні особи – підприємці порушували питання про надання дозволу щодо завозу та реалізації свинини на території смт Іванівка після карантину, повторних звернень не було, надійшло 5 неодноразових.

Від найменш захищеної категорії громадян отримано 14 звернень, що від загальної кількості звернень становить 34,1%, та на 10 менше ніж у І кварталі 2016 року. Від інвалідів, учасників війни і бойових дій звернень не надходило.

У своїх зверненнях громадяни найбільше порушували питання соціального захисту (24), праці та заробітної плати (5), охорони здоров’я (4),  земельних відносин та освіти. Із  30 письмових звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації, 2 надіслано з обласної державної адміністрації, це питання декомунізації щодо перейменування вулиці селища Іванівка та неправомірних дій селищного голови по демонтажу торговельної споруди. Звернення, які надходили від мешканців району на урядову «гарячу лінію», стосувались питань щодо призначення допомоги одиноким матерям, держаної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, житлової субсидії, також були звернення щодо відмови у призначені державних соціальних допомог. Медичні працівники анонімно скаржилися на зниження оплати праці деяким категоріям, жителі району на перебої з транспортного перевезення пасажирів, щодо роботи закладу охорони здоров’я та інше. У порівнянні з минулорічними показниками не порушувались питання комунального господарства, поодинокі звернення з питань освіти. Всі питання порушенні у зверненнях розглянуто, заявникам надано відповідь та роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

Під час особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом січня – березня 2017 року прийнято 11 осіб, питання 8 громадян вирішено позитивно. З метою підтримки та надання матеріальної допомоги мешканцям району, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, в районі працює районна комісія з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям району, яка розглядає заяви таких громадян та надає допомогу за рахунок коштів районного бюджету. Протягом  січня – березня 2017 року комісією було розглянуто 11 заяв,  розпорядженнями голови районної державної адміністрації призначено одноразові грошові допомоги на загальну суму 10500 грн, розмір одноразової грошової допомоги  складає від 500 грн і більше.      

Жителі району мають можливість вирішити свої проблеми по телефону, зв’язавшись, як з головою районної державної адміністрації так із його заступниками. “Пряма телефонна лінія” сприяє оперативному вирішенню питань, що турбують громадян.

Як свідчать дані аналізу надходження звернень громадян за територіальною ознакою, найбільше звернень надійшло від мешканців           смт Іванівка – 19, сіл: Шотівка – 7, Любимівка – 4, Новодмитрівка Друга та Воскресенка по 3 звернення.

Сейчас 48 гостей и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте

Joomla templates by Joomlashine