Joomla модули на http://joomla3x.ru и компоненты.

Реалізація і захист прав людини з питань, що стосуються діяльності Іванівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Херсонської області

Создано: 06.12.2016

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1055 «Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України», на виконання наказу головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області від 31.12.2015 № 161 «Про заходи у зв'язку з реорганізацією деяких підвідомчих управлінь Фонду області», управління Пенсійного фонду України в Іванівському районі Херсонської області реорганізовано в Іванівське об'єднане управління Пенсійного фонду України Херсонської області, до складу якого входять Нижньосірогозький відділ обслуговування громадян Іванівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Херсонської області, розташований в смт Нижні Сірогози, вул. Банкова 36-г, та Новотроїцький відділ обслуговування громадян Іванівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Херсонської області, розташований в смт Новотроїцьке, вул. Безроднього, 9.

Досягнення простоти і зручності отримання пенсіонером важливої для нього інформації, максимальне наближення соціальних послуг до людей -це основна мета, яку має пенсійна служба . Інструмент для досягнення цієї мети це цілий комплекс форм інформаційної та іншої присутності її у найрізноманітніших сферах. Аби вдосконалити пенсійну систему, докладається багато зусиль спеціалістів управління, більшість із них мотивовані власними ініціативами та запроваджується низка нових форм і методів обслуговування громадян, спрямованих на створення найбільш комфортних умов для отримання населенням Іванівського, Новотроїцького та Нижньосірогозького району якісних і оперативних послуг.

Спеціалісти Іванівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Херсонської області працюють за принципом «єдиного вікна», оскільки це обумовлено стандартами обслуговування осіб, які звертаються до управління. Також продовжується робота над популяризацією дистанційних послуг і поступовим розширенням мережі доступу до них. За основу береться інтернет ресурс, а також створена послуга з консультування через Skype-зв'язок, при якому фахові консультації з питань пенсійного забезпечення сьогодні можна отримати у всіх селах Іванівського, Новотроїцького, Нижньосірогозького районів, адже це доступна та зручна форма отримання консультацій, яка зменшує потребу у виїздах громадян, зберігає їм гроші, час і здоров'я.

Продовжуючи модернізацію роботи управління з врахуванням можливостей сучасних засобів зв'язку та для зменшення паперового документообігу в управлінні запроваджено реєстрацію пенсіонерів, роботодавців та найманих працівників на Веб-порталі, отримання sms повідомлень про призначену пенсію, одержання пенсійного посвідчення та інше.

Щоб прискорити терміни призначення пенсій управління започаткувало роботу з кандидатами в пенсіонери. Робота з майбутніми пенсіонерами розпочинається за 9-12 місяців до набуття права на пенсію та включає в себе ряд заходів. Цей порядок розповсюджено і на обслуговування громадян, які претендують на пільгові пенсії.

 Для того, щоб поліпшити роботу з інформування населення та наближення послуг до громадян району, в кожній сільській та селищній раді розташовані консультативні стенди та графіки виїзду спеціалістів управління. Крім того фахівці з пенсійного забезпечення здійснюють виїзди на замовлення до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. Добірки інформаційних матеріалів на різну тематику, підготовлені фахівцями управління постійно друкуються на шпальтах газет «Нове життя», «Трудова слава», «Червоний промінь».

Ефективною формою інформаційно-роз'яснювальної роботи є Дні Пенсійного фонду, у які передбачені виїзди фахівців пенсійної служби у села районів, у яких громадяни через зайнятість, хворобу чи інші причини не завжди мають можливість з'ясувати ті чи інші питання пенсійного забезпечення. Перед поїздками забезпечується широке анонсування заходу, проводиться завчасне вивчення характеру можливих звернень, попиту жителів конкретного населеного пункту на послуги фахівців Пенсійного фонду, щоб згодом взяти їх до уваги під час планування подальших інформаційних заходів.

Водночас для підвищення якості обслуговування громадян  Іванівського, Новотроїцького та Нижньосірогозького районів і покращення рівня професійного спілкування й етики професійних стосунків спеціалісти управління постійно проходять навчання, тренінги на яких рекомендовано у спілкуванні з відвідувачами не допускати проявів негативних емоцій, які можуть призвести до конфліктних ситуацій і непорозумінь між фахівцями та відвідувачами управління.

Просмотров: 742