Joomla модули на http://joomla3x.ru и компоненты.

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

Создано: 31.10.2016

Інтернет швидкими темпами поширюється в нашому житті, охоплюючи все більше сфер життя людини.  Зараз в Україні 58% жителів є регулярними інтернет - користувачами, при цьому 57% мають Інтернет вдома (за даними ukrinform.ua). Не стоїть осторонь сучасних технологій і Пенсійний фонд України. Ще з 1 жовтня 2012 року розпочав свою роботу Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою  http://portal.pfu.gov.ua. Протягом цього часу постійно змінювалися та удосконалювалися його функціональність та зручність у користуванні. Станом на 01.10.2016 його послугами користуються більш ніж тисяча громадян Іванівського району.

Електронний ресурс дає унікальну можливість усім зацікавленим особам постійно, не виходячи з дому, контролювати свої особисті дані, які впливають на розмір майбутньої пенсії або переглядати інформацію з власної пенсійної справи. Все це на веб-порталі логічно пов'язано і структуровано, що дозволяє пересічному громадянину без спеціальних знань та навичок легко розібратися у цій системі. Крім того, всі  його послуги безкоштовні.

Для реєстрації на веб-порталі необхідно лише один раз звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із заявою та документами (паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера), отримати реєстраційний код, що займе не більше 10 хвилин. Завершити реєстрацію можна потім в будь-який зручний момент, зайшовши на веб-портал в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua), обравши пункт меню “Зареєструватися”.

Основна перевага веб-порталу – можливість постійного контролю за правильністю подання роботодавцями відомостей про Вас, а також регулярністю сплати ними внесків в зручний час та з будь-якого місця, де є Інтернет. Тобто завжди можна тримати на контролі де, коли і яку заробітну плату Вам офіційно нараховує роботодавець, чи сплачує при цьому усі необхідні податки для зарахування Вашого страхового стажу в повному обсязі та чи правильно зазначає Ваші персональні дані (прізвище, ім’я, по-батькові, ідентифікаційний номер). Це стосується і самозайнятих осіб та фізичних осіб-підприємців, які можуть контролювати стан зарахування сплачених ними внесків відповідно до поданої звітності. Помилка роботодавця лише в одній букві або цифрі не дозволить Вам скористатися своїми даними та буде потребувати виправлення. Але все в житті постійно змінюється. Роботодавці, як фізичні так і юридичні особи, з часом закривають свою діяльність і не завжди надають документи до архіву.

Пенсія  прийде непомітно, але тоді вже шукати архівні документи та вирішувати проблеми із колишніми роботодавцями буде проблематично, якщо взагалі можливо. А завдяки веб-порталу зручно щомісячно переглядати свої дані, щоб оцінити ситуацію і у разі необхідності вжити відповідних заходів. Тобто, є можливість виправити ситуацію скажімо у 30, а не у 60 років.

Таким чином, як показує досвід, портал - це дуже зручно, особливо  коли не всі страхувальники оформлюють працівників легально та мають місце випадки виплати заробітної плати “в конвертах”. Власне з'явилась можливість  контролювати своїх роботодавців і заздалегідь дбати про свої соціальні гарантії та майбутню пенсію.

Шановні громадяни,  скористайтесь перевагами, які надає веб-портал, вже зараз та заздалегідь потурбуйтесь про свою майбутню пенсію!!!

Просмотров: 2055