Бесплатные шаблоны Joomla

До уваги суб'єктів господарювання!

Создано: 05.11.2020

Доводимо до вашого відома, що суб’єкти господарювання, які отримали ліцензію на право зберігання та використання пального повинні дотримуватися вимог природоохоронного законодавства, в частині отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

Алгоритм (порядок) дій для суб’єктів господарювання, які працюють у сфері обігу пального, щодо необхідності отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

 1. Висновок з оцінки впливу на довкілля. Відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше підлягає проведенню оцінки впливу на довкілля. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. До ведення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», до 18.12.2017 року обов’язково наявність висновку державної екологічної експертизи на такий вид діяльності. Термін отримання висновку з оцінки впливу на довкілля складає від 70 робочих днів. Також висновок з оцінки впливу на довкілля необхідно отримувати у разі здійснення реконструкції обладнання, що використовується при здійсненні обігу пального.

Етапи проходження процедури оцінки впливу на довкілля (ОВД):

Назва етапу проходження процедури ОВД Дії, що вчиняються протягом етапу ОВД Тривалість етапу відповідно до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»
1 Оприлюднення повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

1.                Подання суб’єктом господарювання до Єдиного реєстру оцінки впливу на довкілля повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

2.                  Прийняття повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля уповноваженим органом (Мінеконерго або Департамент енергетики та екології ОДА)

3.                  Збір зауважень та пропозицій від громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає до включення до Звіту з ОВД

4.                  Надання умов щодо обсягу дослідження та рівня деталізації інформації, що підлягає до включення до Звіту з ОВД (здійснюється за окремою заявою суб’єкта господарювання)

20 робочих днів
2. Підготовка Звіту з ОВД З урахування фахових досліджень та зауважень і пропозицій від громадськості суб’єктом господарювання готується Звіт з ОВД Не обмежено у часі від дати оприлюднення повідомлення про плановану діяльність
3. Оприлюднення оголошення про початок громадського обговорення планованої діяльності та звіту з ОВД

1.                Подання суб’єктом господарювання до Єдиного реєстру оцінки впливу на довкілля оголошення про початок громадського обговорення планованої діяльності та звіт з ОВД

2.                  Проведення громадських слухань планованої діяльності

Від 25 до 35 робочих днів (термін громадського обговорення визначається суб’єктом господарювання)
4. Надання висновку з ОВД Підготовка висновку з ОВД за результатами аналізу уповноваженим органом інформації, наданої у Звіті з ОВД, додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, інформації отриманої від громадськості під час громадського обговорення планованої діяльності. До 25 робочих днів

2. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря»).

Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, джерелом яких, є виробниче обладнання АЗС, АЗГП та місць зберігання палива, можливо здійснювати лише на підставі Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

  Хронологія послідовності дій в ході отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами
1 Проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та підготовка Звіту
2 Реєстрація Звіту по інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами в Департаменті
3 Повідомлення в місцевих друкованих засобах масової інформації про намір отримати дозвіл (стаття в газеті)
4 Відповідь місцевої державної адміністрації про громадські зауваження/пропозиції або їх відсутність
5 Розробка Документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та їх електронної форми (XML-файл)
6 Рішення Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській  області щодо можливості видачі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами
7 Повідомлення щодо  взяття (зняття) підприємства на державний облік (для об’єктів 2-ої групи) (за необхідності)
8 Подання заяви щодо отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з повним пакетом документів (через ЦНАП)
Просмотров: 453