Листи громадян – це реальне виявлення демократії, і тому від керівників усіх рангів вимагається посилення уваги до критичних зауважень, глибокий аналіз їх характеру, більш повне використання результатів такого аналізу для вдосконалення стилю роботи управлінського апарату.

Протягом 2016 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 180 звернень громадян, в яких порушено 206 питань різного характеру.

Із загальної кількості звернень 119 або 66,1 відсоток надіслано поштою, 61 або 33,8 відсотків отримано на особистому прийомі. Загальна кількість звернень          2016 року залишилась на рівні минулого року.      

Протягом звітного періоду колективних та повторних звернень не надходило, але надійшло 20 неодноразових звернень, це звернення, які надсилаються громадянами за короткий проміжок часу з одного й того питання, не отримавши відповіді на попереднє звернення, або надано обґрунтовану відповідь, проте автор з будь яких причин продовжує надсилати звернення з цього питання.

 Із 119 письмових звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації, 24 надіслано з обласної державної адміністрації, 89 звернень з урядової «гарячої» лінії та 6 до районної державної адміністрації. Отримано 8 анонімних звернень.

Від найменш соціально захищених громадян у звітному періоді надійшло 73 звернення, що на 23 звернення більше ніж у минулому році, найбільше зверталися пенсіонери (55), інваліди (7), одинокі матері та члени багатодітних сімей (11). Від інвалідів, учасників війни і бойових дій звернень не надходило.

Із 206 порушених громадянами питань, найбільше соціального захисту – 103 або 50% від загальної кількості питань, земельних відносин – 26, комунального господарства – 25, освіти  – 10 та транспорту – 7.

Слід зазначити, що серед звернень з питань соціального захисту, питання щодо призначення субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, на придбання твердого палива та скрапленого газу, виплати готівкової субсидії складає 63,1 відсоток, за актуальністю займає перше місце. Жителі району зверталися про надання матеріальної допомоги на лікування, отримання роз’яснень щодо призначення всіх видів державних соціальних допомог, особливо малозабезпеченим сім’ям та одиноким матерям. Питання земельних відносин це зволікання у оформленні документів на земельну ділянку, розпаювання державних земель та їх використання, підвищення ставки орендної плати за земельні ділянки орендарями відповідно до вимог чинного законодавства. Також жителі сіл скаржилися на неякісну послугу водопостачання комунальними службами, невчасну ліквідацію поривів на каналізаційній мережі селища Іванівка, стихійних сміттєзвалищ. Порушені у зверненнях питання освіти, а більшість із них анонімні, стосувались функціонування загальноосвітніх шкіл району та організації навчального процесу, роботи вчителя у нічний час у розважальному закладі, забезпечення учнів підручниками та інше. Не менш актуальні були питання забезпечення населення району безперебійним автобусним сполученням.  

Під час особистих та виїзних прийомів у керівництва районної державної адміністрації громадяни порушували питання земельних відносин, щодо пільгового харчування дітей, забезпечення населення питною водою, надання матеріальної допомоги на покращення соціально – побутових умов, про організацію індивідуального навчання дітей та влаштування дітей в дошкільний заклад, надання роз’яснень законодавчих актів з різних питань. Більшість питань вирішено позитивно.

В районі працює районна комісія з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям району, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, що розглядає звернення громадян та надає допомогу за рахунок коштів районного бюджету. Протягом 2016 року комісією було розглянуто 39 заяв громадян, яким надана одноразова грошова допомога на загальну суму    30800 грн, розмір одноразової грошової допомоги складає 500 і 1000 грн. Онкохворим призначена сума 1000 грн  іншим категоріям 500 грн.     

Протягом січня – грудня 2016 року найбільше письмових звернень надійшло від жителів смт Іванівка – 43, сіл: Трохимівка - 18, Шотівка – 15, Новосеменівка – 11, Новодмитрівка Друга – 10. Найменше від жителів сіл: Нововасилівка, Першотравневе, Українське та Новомиколаївка, жодного звернення не надійшло від жителів села Балашове.

Районна державна адміністрація і в подальшому буде спрямовувати свою роботу на виконання законодавчих актів щодо роботи із зверненнями громадян та соціального захисту населення району.

 

Сейчас 86 гостей и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте

Joomla templates by Joomlashine