Joomla модули на http://joomla3x.ru и компоненты.

Пенсійники Херсонщини інформують про порядок роботи на час карантину

Создано: 20.03.2020

З метою запобігання розповсюдженню коронавірусу COVID-19 Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області повідомляє про обмеження прийому та обслуговування громадян в свої сервісних центрах на період запровадження карантинних заходів.
Надаватимуться лише послуги без доступу до приміщення сервісного центру щодо приймання заяв на оформлення допомоги на поховання, приймання заяв на нове призначення пенсії (у виключних випадках), видачі попередньо замовлених довідок та видачі попередньо замовлених пенсійних посвідчень.
Також інформуємо, що Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню корона вірусної інфекції (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-ІХ зупинено перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг з дня оголошення карантину. Перебіг цих строків буде поновлено від дня припинення карантину.


Таким чином, люди, які вже набули права на призначення пенсії або перерахунок, але ще не встигли подати документи, зможуть це зробити після завершення карантину без будь-яких грошових втрат для себе.
У той же час, вже зараз ряд послуг можна отримати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), зокрема й подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, отримати довідки з реєстру застрахованих осіб, подати звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Для повноцінного використання можливостей вебпорталу необхідно отримати кваліфікований електронний підпис, який видається акредитованими центрами сертифікації ключів. Для прикладу, власники рахунків «Приватбанку» можуть отримати кваліфікований електронний підпис вдома з допомогою онлайн додатку цього банку.
Для більш детальної інформації просимо звертатися за телефонами «гарячих» ліній:
● Головне управління – (0552) 35 39 02
● Херсонський сервісний центр – (0552) 42 95 71
● Білозерський сервісний центр – (05547) 3 36 39
● Бериславський сервісний центр – (05546) 7 57 02
● Генічеський сервісний центр – (05534) 3 25 09
● Голопристанський сервісний центр – (05539) 2 11 88
● Новокаховський сервісний центр – (05549) 5 05 10
● Каховський сервісний центр – (05536) 2 13 86
● Олешківський сервісний центр – (05542) 4 40 31
● Скадовський сервісний центр – (05537) 5 22 67
● Великолепетиський сервісний центр:
смт Велика Лепетиха – (05543) 2 32 61
смт Верхній Рогачик – (05543) 2 32 61
● Великоолександрівський сервісний центр – (05532) 2 24 14
● Високопільський сервісний центр – (05535) 2 16 86
● Горностаївський сервісний центр – (05544) 4 16 19
● Іванівський сервісний центр – (05531) 3 18 40, 3 13 40
● Каланчацький сервісний центр – (05530) 3 14 33
● Нижньосірогозський сервісний центр – (05540) 2 16 06
● Нововоронцовський сервісний центр – (05533) 2 11 07
● Новотроїцький сервісний центр – (05548) 5 25 24
● Чаплинський сервісний центр – (05538) 2 12 94.
Усні консультації можна також отримати з допомогою Skype-зв‘язку (gupfu_kherson).
Закликаємо громадян без нагальної потреби не приходити до сервісних центрів в період дії карантину та отримувати послуги дистанційно.

Просмотров: 144